Oddziały Gimnazjalne

nr 2 im. Bohaterów Westerplatte

w Myślenicach

received 669610003239269

24.04.2017 r. całą naszą klasą 2f wyjechaliśmy na dwudniową wycieczkę w Pieniny. Pierwszego dnia rano zwiedziliśmy zabytkowy kościółek. Potem pojechaliśmy nad zaporę w Niedzicy. Po południu poszliśmy na spacer do schroniska pod Trzema Koronami. Jako ostatni punkt wycieczki w tym dniu wybraliśmy się do Szczawnicy, gdzie spróbowaliśmy leczniczej wody. Następnie przyjechaliśmy na miejsce noclegu, gdzie czekał już na nas obiad. Wieczorem wszyscy spotkaliśmy się na ognisku, na którym piekliśmy kiełbaski.

Następnego dnia z samego rana wyruszyliśmy w drogę do wąwozu Homole. Po przyjechaniu zwiedziliśmy miejscową świątynię, a potem wyszliśmy w góry. Ku naszemu zdziwieniu wyżej znaleźliśmy jeszcze śnieg. Po całodniowej pieszej wycieczce wróciliśmy autokarem do domu.

Kacper Trybała, 2f

Szkoła Podstawowa nr 2 z oddziałami gimnazjalnymi w Myślenicach

ul. J. Sobieskiego 1
32 - 400 Myślenice
woj. małoposkie
tel. (12) 272 13 38
fax (12) 272 13 38

e-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.