Oddziały Gimnazjalne

Szkoły Podstawowej

nr 2 im. Bohaterów Westerplatte

w Myślenicach

W dniach 11-12 maja 2017 r. odbyła się dwudniowa wycieczka do Żywca. Pojechała na nią klasa 1f i klasa 1b. Zwiedzaliśmy najciekawsze miejsca w tym rejonie, które przykuwają uwagę turystów.

Wyjechaliśmy o godz.8.00 rano, sprzed budynku naszego pięknego gimnazjum. Gdy wysiedliśmy z autobusu i ustawiliśmy się parami wyruszyliśmy zwiedzać Stary Rynek, który mieści się w centrum miasta. Później przejechaliśmy niedaleko w okolice bunkrów z czasów II Wojny Światowej. Następnym punktem wycieczki było udanie się na Górę Ochodzita. Tam spędziliśmy trochę wolnego czasu. Po zejściu z góry pojechaliśmy do chatki górala - pana Jaśka. Wszyscy byli bardzo podekscytowani i zaciekawieni tym co dzieje się w tym budynku na co dzień.

Po zakończeniu zwiedzania domku udaliśmy się w inne miejsce, a mianowicie do Wisły. Na rynku mieliśmy kolejne chwile wolnego. Przed-ostatnim punktem do zwiedzania była skocznia narciarska w Wiśle. Punktem kulminacyjnym pierwszego dnia wycieczki była Góra Żar, po której udaliśmy się do hotelu. Po zakwaterowaniu poszliśmy na zewnątrz, a tam odbywały się gry i zabawy. I nadeszła noc.

Następnego dnia po pożywnym śniadaniu wybraliśmy się do Żywieckiego Muzeum Browaru. Tam dobiegł koniec naszej wycieczki. Wróciliśmy około godz.17.00 . Była to bardzo udana i przyjemna wycieczka. Chcielibyśmy, żeby odbywało się takich więcej. :)

Edgar P. i Mateusz P. 1f

Więcej zdjęć -1f w Żywcu – kliknij tutaj.

Szkoła Podstawowa nr 2 z oddziałami gimnazjalnymi w Myślenicach

ul. J. Sobieskiego 1
32 - 400 Myślenice
woj. małoposkie
tel. (12) 272 13 38
fax (12) 272 13 38

e-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.